Pakiet wczesne czytanie
32 gry, nauka czytania - PL, 3-12 lat
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Pakiet wczesne czytanie
Program, oparty na metodzie Integracji Funkcji Wykonawczych, zawiera 32 gry/ćwiczenia wprowadzające w świat liter, sylab i wyrazów. Proces nauki czytania odbywa się tu wielokanałowo - poprzez ruch i doświadczanie z jednoczesnym wykorzystaniem zmysłów wzroku i słuchu. Do pakietu dołączane są pomoce dydaktyczne.
Program Wczesne Czytanie opracowany został w oparciu o metodę Integracji Funkcji Wykonawczych – nowatorską koncepcję pracy z dzieckiem, która koncentruje się na zasobach (w obrębie strefy najbliższego rozwoju) a nie na deficytach dziecka, w której nauczyciel/terapeuta nie uczy gotowych strategii, tylko stymuluje dziecko do poszukiwania własnych rozwiązań.
Program wykorzystuje podłogę interaktywną, która jest dużym bodźcem motywującym i stwarza możliwość organizacji odpowiedniego środowiska, w którym dzieci we własnym tempie mogą samodzielnie odkrywać zasadę działania, stawiać sobie cele, planować, uczyć się na błędach, a przede wszystkim bawić się wspólnie z innymi, nakierowując swoje działania na określony cel, rozwijając umiejętności wykonawcze niezbędne do osiągnięcia gotowości szkolnej.
Program wprowadza w świat liter, sylab, wyrazów, w którym dzieci, wykorzystując naturalną ciekawość , a także funkcje wykonawcze, tj. utrzymywanie uwagi (co zawdzięczamy hamowaniu impulsywnych reakcji), pamięć roboczą, wnioskowanie, odbieranie informacji zwrotnych, rozwiązywanie problemów oraz rozpoczynanie zadań, w naturalny sposób budują strategie czytania.
Proces nauki odbywa się wielokanałowo – poprzez ruch i doświadczanie z jednoczesnym wykorzystaniem zmysłów wzroku i słuchu.
Program rozwija gotowość do nauki czytania i pisania - pamięć, analizę i syntezę wzrokowo-słuchową, uczy logicznego myślenia, usprawnia integrację słuchowo-wzrokowo-ruchową, kształci orientację w schemacie ciała i przestrzeni, pomaga zachować kierunek czytania od strony lewej do prawej.
Wczesną naukę czytania dziecko rozpoczyna od wyrazów dźwiękonaśladowczych, sylab, liter, by następnie czytać proste wyrazy.
W zadaniach stosowane są zarówno litery drukowane, jak i pisane, wielkie i małe, co dodatkowo pomaga rozwijać u dziecka giętkość poznawczą.