Regulamin Sklepu

Firma Diverti Grażyna Tomaszek z siedzibą w Bielsku- Białej ul. Cieszyńska 362, wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta  Bielsko-Biała, NIP: 638-16-49-202

Nasza oferta przeznaczona jest dla firm i instytucji budżetowych oraz klientów indywidualnych. 

Wszystkie produkty sprzedajemy w cenach podanych na stronie internetowej. Do cen doliczony jest podatek VAT. Do cen produktu, należy doliczyć koszty transportu 15,00 zł brutto (dotyczy przesyłek do 30 kg). Koszty transportu zamówień powyżej 500,00 zł z zakładki "dla rodziców" pokrywa firma Diverti.

1. Koszty transportu przesyłek niestandardowych uzgadniane są indywidualnie.

2. Zamówienia można składać w dwóch formach:
a) przez sklep internetowy lub w formie pisemnej (wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
       

Każde zamówienie powinno zawierać:
        - nazwy wybranych produktów oraz zamawiane ilości,
        - dane osoby zamawiającej, telefon kontaktowy,
        - dokładną nazwę i adres osoby zamawiającej oraz adres, na który powinien zostać dostarczony towar,
        - NIP firmy zamawiającej,
        - w przypadku gdy zamówienie jest składane na podstawie otrzymanej od nas oferty, prosimy o podanie jej numeru.

 3. Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym na stronie www.diverti.pl konieczna jest rejestracja w naszym sklepie internetowym. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją przez Klienta regulaminu sprzedaży.

4. Każde złożone zamówienie potwierdzane jest przez nas e-mailem. Jeśli zamówienie nie zostało potwierdzone, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

5. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu. Standardowy czas oczekiwania na wysłanie zamówienia wynosi od 2 - 5 dni roboczych. W razie konieczności sprowadzenia towaru wysłanie przesyłki może ulec wydłużeniu od 2 - 14 dni roboczych.

6. Warunki płatności zawarte są w zakładce Bezpieczne Płatności.

7. Zamówione artykuły dostarczamy transportem własnym, za pośrednictwem firm kurierskich, Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL. Istnieje możliwość odebrania towaru osobiście, po uprzednim ustaleniu terminu odbioru z Działem Handlowym.

8. Faktura dołączana jest do przesyłki.

9. Podczas odbioru przesyłki prosimy o jej sprawdzenie w obecności kuriera. W razie stwierdzenia nieprawidłowości odbiorca zobowiązany jest do niezwłocznego spisania protokołu uszkodzenia towaru.

10. Wszelkie ewentualne niezgodności ilościowe i jakościowe należy zgłosić w dniu dostawy w formie pisemnej na adres email: zaopatrzenie@diverti.pl bądź telefonicznie: 517 281 306.

11. Towary sprzedawane przez naszą firmę objęte są 12, 24 lub 36 miesięczną gwarancją.

12. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby dane techniczne produktów w naszej ofercie były zgodne z rzeczywistością. Nie odpowiadamy za zmianę parametrów i właściwości towaru przez producenta. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów.

13. W związku ze specyfiką asortymentu oraz koniecznością sprowadzenia produktów niebędących w stałej sprzedaży z zagranicy, wymiany, zwroty zakupionych produktów lub anulowanie złożonego zamówienia przez Klienta są możliwe tylko i wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, po akceptacji naszego Działu Handlowego.

14. Termin zwrotu zakupionego towaru, po pisemnej akceptacji ze strony Sprzedającego, następuje na koszt Klienta, w ciągu 7 dni od daty zakupu. Warunkiem przyjęcia przez nas towaru jest brak śladów użytkowania produktu oraz oryginalnie zamknięte opakowanie zawierające kompletny produkt.

15. W sprawach nieuregulowanych tym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć