Płatności:

Dla instytucji budżetowych przelew bankowy z odroczonym terminem płatności, w innych przypadkach płatności online payu, przedpłata na podstawie FV proforma.

ING 96 1050 1070 1000 0097 2088 6655

Dostawa:

Produkty zamówione w zakładce "dla rodziców", dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Koszty transportu i ubezpieczenia doliczamy do faktury i wynoszą 15,00 zł brutto dla przesyłki do 30 kg. 

Produkty zamówione w zakładce "dla placówek edukacyjnych" dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich oraz Poczty Polskiej. 

Koszty transportu produktów z zakładki "dla rodziców" o wartości zamówienia powyżej 500,00 zł pokrywa firma Diverti.

Koszty transportu przesyłek przy zamówieniach niestandardowych lub powyżej 30kg ustalamy indywidualnie.

Istnieje możliwość odebrania towaru osobiście, po uprzednim pisemnym złożeniu zamówienia oraz ustaleniu terminu odbioru z Działem Handlowym.

Czas realizacji:  

Produkty dostępne w zakładce "dla rodziców" wysyłane są w ciągu 24h w dni robocze.

Czas realizacji zamówienia produktów z zakładek "dla placówek edukacyjnych" zależy od dostępności produktu. Standardowy czas oczekiwania na wysyłkę wynosi od 2 - 5 dni roboczych. W razie konieczności sprowadzenia towaru na zamówienie, wysyłka może ulec wydłużeniu od 2 - 14 dni roboczych.

Faktura dołączona jest zawsze do przesyłki.

Reklamacje w razie uszkodzenia:

Prosimy o sprawdzanie przesyłek pod względem ilościowym i jakościowym w obecności kuriera. 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy wymagać od kierowcy pisemnej adnotacji na liście przewozowym dotyczącej powodu odmówienia odbioru paczki. Dokument jest niezbędny podczas rozpatrywania procedury reklamacyjnej.

Reklamacje należy składać pisemnie na adres zaopatrzenie@diverti.pl

Warunkiem przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie wypełnionego przez Zgłaszającego reklamację formularza reklamacyjnego, który zwrotnie zostanie przesłany niezwłocznie po zgłoszeniu.