





Zestaw funkodowanie 2 - 4 gry - 7-9 lat
Co wyróżnia ten pakiet?
4 interaktywne gry wprowadzające dzieci do świata programowania
Zgodność z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej Każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy zaawansowania
Rozwija koordynację wzrokowo-ruchowoprzestrzenną
Uczy myślenia komputacyjnego
Poszerza warsztat pracy nauczyciela
Posiada obudowę metodyczną i edukacyjną
W pakiecie znajdziesz również: Scenariusze zajęć z instrukcjami gier Karty pracy
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Funkodowanie II to gry wspierające naukę programowania w szkole podstawowej. Pakiet przeznaczony do edukacji wczesnoszkolnej kl. I-III. Gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Dodatkowo zawierają elementy kodowania-dekodowania, a także sterowania obiektem. Pakiet Funkodowanie II umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch oraz spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.
Lista gier
- Szachownice
- Domino
- Port morski
- Kodowanie-dekodowanie