Zestaw funkodowanie 3 - 4 gry - 9-14 lat
Co wyróżnia ten pakiet?
4 gry uczące programowania poprzez zabawę i ruch
Nauka programowania na różnych urządzeniach
Eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez uczniów
uczy myślenia komputacyjnego
Zgodność z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej,
Wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się
Programowanie w parach lub grupach
w pakiecie znajdziesz również: scenariusze zajęć z instrukcjami gier karty pracy
| UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
| S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
| M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
| L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
| XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Trzecia odsłona pakietu FUNKODOWANIE powstała z myślą o nauce programowania w klasach IV-VIII szkół podstawowych.
Dzięki interaktywnym grom wykorzystującym Magiczny Dywan onEVO dzieci i młodzież nie muszą korzystać z komputerów, aby poznać fascynujący świat pisania programów. Pakiet zabaw i sytuacji edukacyjnych o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej nie tylko rozwija koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną, ale także uczy myślenie komputacyjnego. Wciągające gry zawierają również elementy kodowania i dekodowania, a także sterowania obiektami. Dzięki dodatkowym materiałom dydaktyczno-metodycznym
FUNKODOWANIE III stanie się idealnym narzędziem w rękach nauczycieli chcących rozwijać programistyczne kompetencje swoich uczniów poprzez zabawę. Wszystkie przygotowane gry spełniają wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.
Lista gier:
- Stacja kosmiczna
- Rurociąg
- Magiczne wzory
- Mistrz liczenia