Trzymaj język za zębami - pomoc logopedyczna
Trzymaj język za zębami. Kategoryzacje z ćwiczeniami głosek zębowych. Pomoc logopedyczna służąca do utrwalania artykulacji szeregu zębowego.
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Trzymaj język za zębami. Kategoryzacje z ćwiczeniami głosek zębowych. Pomoc logopedyczna służąca do utrwalania artykulacji szeregu zębowego.
"Obecnie coraz częściej spotykamy się z dziećmi, które maja problemy z prawidłową artykulacją głosek. I choć w najnowszej literaturze logopedycznej można zaobserwować dużą rozbieżność dotycząca liczby dzieci nieprawidłowo realizujących dźwięki mowy, wszystkie przeprowadzone eksperymenty wskazują, że najczęściej dotyczy to głosek: s, z, c, dz oraz sz, ż, cz, dż. Potocznie kłopoty te nazywa się seplenieniem (...)
(...) Pomoc logopedyczna Trzymaj język za zębami. Kategoryzacje z ćwiczeniami artykulacji głosek zębowych służy do utrwalania artykulacji szeregu zębowego. Jako terapeutki, pracując z dziećmi z zaburzeniami mowy, nie ograniczamy się wyłącznie do ćwiczeń artykulacyjnych. Zajęcia logopedyczne rozumiemy jako oddziaływanie na wszystkie sfery rozwoju psychicznego dziecka. Dlatego ćwiczenia utrwalania głosek zębowych połączyłyśmy z zadaniami stymulującymi rozwój operacji umysłowych. Umiejętność przeprowadzania kategoryzacji, czyli ćwiczeń dotyczących budowania i uzupełniania zbiorów tematycznych, wykluczanie elementów z szeregu oraz myślenie przez analogię są niezbędne do opanowania czytania i pisania. Ponieważ zdolności dokonywania klasyfikacji w oparciu o stwierdzone przez dziecko podobieństwa między bodźcami są podstawowym wymiarem inteligencji, ćwiczenia adresujemy również do tych terapeutów, którzy pracują z dziećmi dyslektycznymi, niesłyszącymi oraz z dziećmi z innymi zaburzeniami komunikacji językowej. Zadania zawarte w publikacji można wykorzystać do stymulacji procesów myślowych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Zaletą proponowanych ćwiczeń jest niewątpliwie fakt, że powtarzanie wyrazów z głoskami zębowymi odbywa się w trakcie innych zadań. W ten sposób dziecko może świadomie pracować nad samodzielnym korygowaniem swoich wypowiedzi także poza gabinetem logopedycznym"
Pomoc stanowią:
Cztery zestawy kart z tabelami zatytułowanymi:
Budowanie klas;
Uzupełnianie zbiorów;
Wykluczanie elementu ze zbioru;
Myślenie przez analogię.
Dwa pudełka, w których umieszczono obrazki do pracy z tabelami.
Instrukcja.
Teczka zapinana na rzepy o wymiarach: 32 x 23 x 5 cm.