Ładnie mówię głoski K G H
Gry słowno-obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek: K, G, H.
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Ładnie mówię głoski K G H
Głoski tylnojęzykowe: K, G, H w prawidłowo przebiegającym rozwoju mowy dziecka pojawiają się do około drugiego roku życia. W związku z tym, że należą one do grupy głosek, które jako jedne z pierwszych maluch potrafi powiedzieć, wszelkie nieprawidłowe ich realizacje często są lekceważone. Tymczasem bardzo ważne jest, aby nie doprowadzać do utrwalenia niewłaściwej artykulacji, a odpowiednio wcześnie zwrócić na to uwagę i rozpocząć terapię logopedyczną. Wczesna interwencja skraca czas terapii i zwiększa jej efektywność.
Ładnie mówię głoski K G H to pomoc logopedyczna przygotowana specjalnie z myślą o dzieciach, w mowie których nie pojawiły się jeszcze trudniejsze głoski ( S, Z, C, DZ, SZ, Ż, CZ, DŻ oraz R), a te przysparzają kłopotów. Może ona być wykorzystywana na etapie utrwalania poprawnej artykulacji głosek: K, G, H w wyrazach i zdaniach zarówno przez logopedów, pedagogów, jak też rodziców podczas ćwiczeń z dzieckiem w domu.
W pudełku znajdą Państwo 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy oraz instrukcję z propozycjami gier. Głoski: K, G, H w proponowanych nazwach przedmiotów zajmują różne pozycje wokaliczne i mają różne sąsiedztwo fonetyczne. Dziecko układając obrazki, na których rozpoznaje znajome przedmioty, utrwala artykulację trudnych dla siebie głosek.