Ośmiornica Urszula - Pająk Bogdan - gra logopedyczna
Gra wspomagająca terapię głosek sz, ż/rz, cz, dż - s, z, c,dz - ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos) oraz głosek p, b (nagłos, śródgłos, wygłos).
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Ośmiornica Urszula - Pająk Bogdan gra logopedyczna
Ośmiornica Urszula – sz, ż/rz, cz, dż - s, z, c,dz - ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos)
Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego „domku”. Napotkanego na danym polu rywala można „wyrzucić”, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry swoim pionkiem od nowa. W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków.
Pająk Bogdan – p, b (nagłos, śródgłos, wygłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek sz, ż/rz, cz, dż - s, z, c, dz - ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Ustawia się wówczas na pierwszym obrazku na ramieniu ośmiornicy. Następnie przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do końca wybranego ramienia. Napotkanego na danym polu rywala można „wyrzucić”, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą wykorzystać od 1 do 4 pionków.