

Go Play - Spostrzegam i rozpoznaję
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje.
GoPlay to seria hybrydowa, czyli łącząca w sobie zasoby multimedialne oraz „analogowe” zasoby tradycyjne i odpowiednie metody ich wykorzystania z dziećmi. Autorzy nie ograniczyli się jedynie do zwykłego zsumowania tych zasobów i działań – obie formy przenikają się i łączą, dzięki czemu świat cyfrowy nie jest dla dzieci czymś osobnym – wkracza w przestrzeń klasy i w akcje wykonywane przez dzieci w świecie realnym.
Tablice multimedialne, chociaż coraz częściej są dostępne w przedszkolach nie pozwalają na jednoczesny dostęp całej klasy, dlatego często stosujemy multimedia sterowane przez nauczyciela (nauczyciel decyduje o dynamice i częściowo o treści
Zawartość zestawu:
Instrukcja z kartą rejestracyjną i numerem rejestracyjnym
Elementy kartonowe do samodzielnego wyciśnięcia: 24 formatki
serca i gwiazdy (6 formatek, 24 elementy)
strzałki (6 formatek, 24 elementy)
koła i kwadraty (6 formatek, 24 elementy)
małe kształty w 6-ciu kolorach (6 formatek, 180 elementów)
Małe kostki do losowania kolorów: 6 sztuk
Kamienie do gry i losowania: 12 białych i 12 czarnych
Woreczki strunowe do pakowania małych elementów kartonowych: 12 sztuk
Plansza w formacie A2
W części cyfrowej:
100 ekranów ćwiczeń multimedialnyvch
50 kart pracy do wydrukowania
Zestaw rozwija percepcję wzrokową, spostrzegawczość i komunikację w zakresie wizualnym wykorzystując do tego zabawy rozgrywane w realnej przestrzeni sali przedszkolnej z udziałem interaktywnych multimediów. Dzieci uczą się rozróżniać, wyszukiwać, zapamiętywać układy, znajdować sekwencje: znaków, kolorów, rozmiarów, kierunków lub deseni zanurzonych w odpowiednich do wieku przedszkolaków fabułach. Mimo udziału elementów wirtualnych większość działań rozgrywanych jest przy pomocy realnych przedmiotów – elementów kartonowych, klocków, kamyków, którymi dzieci manipulują łącząc percepcję wzrokową z dotykiem oraz odczuwaniem pozycji ciała i jego ruchu.