Go Play - Buduję i tworzę
Go Play - Buduję i tworzę
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Go Play - Buduję i tworzę
GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje.
GoPlay to seria hybrydowa, czyli łącząca w sobie zasoby multimedialne oraz „analogowe” zasoby tradycyjne i odpowiednie metody ich wykorzystania z dziećmi. Autorzy nie ograniczyli się jedynie do zwykłego zsumowania tych zasobów i działań – obie formy przenikają się i łączą, dzięki czemu świat cyfrowy nie jest dla dzieci czymś osobnym – wkracza w przestrzeń klasy i w akcje wykonywane przez dzieci w świecie realnym.
Tablice multimedialne, chociaż coraz częściej są dostępne w przedszkolach nie pozwalają na jednoczesny dostęp całej klasy, dlatego często stosujemy multimedia sterowane przez nauczyciela (nauczyciel decyduje o dynamice i częściowo o treści wydarzeń) – takie podejście nie pozostawia dzieci samych z technologią i jednocześnie zachowuje czynną rolę nauczyciela.
Zawartość zestawu:
Instrukcja z kartą rejestracyjną i numerem rejestracyjnym
Elementy kartonowe do samodzielnego wyciśnięcia: 24 formatki
okrągłe elementy w 6-ciu kolorach z nacięciami i otworkami (12 formatek)
kwadratowe elementy w 6-ciu kolorach z nacięciami i otworkami (12 formatek)
Papier origami 20x20 cm: 36 różnokolorowych arkuszy
Sznureczki: 4 wiązki po 6 kolorów
Białe naklejki-oczy 60 mm: 24 sztuki (2 arkusze)
W części cyfrowej:
100 ekranów ćwiczeń multimedialnyvch
50 kart pracy do wydrukowania
Choć może się wydawać, że mówienie o umiejętnościach technicznych i inżynierskich przedszkolaków jest nieadekwatne do ich etapu rozwojowego, to jednak podstawy takich właśnie umiejętności kształtują się już w najmłodszych latach życia. Kształtowanie umiejętności budowania złożonych statycznych i dynamicznych układów składających się z najprostszych elementów warto połączyć z kształtowanie postaw – chęci i ciekawości budowania połączonego z eksperymentowaniem. Nawet jeżeli skutkiem eksperymentu będzie piękna katastrofa – to właśnie zrozumienie własnych błędów jest często najlepszą nauką.