Bramy i klucze – kiedy kolejność ma znaczenie

(0 Review)

W tym zestawie znalazły się zadania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania z góry ustalonych zadań do samodzielnego budowania sytuacji problemowych konstruowania gier i porównywania różnych rozwiązań tego samego zadania.

990,00 zł
Brutto
Ilość:

Size Chart
x
Size Chart

Measuring Tips to Assure The Best Fit

  • Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
  • Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
  • To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
  • The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size

size guide visible to all products

UKUSAEUBUSTWaistHips
XS 8 4 34 31/32 23/24 33/34
S 10 6 36 33/34 25/26 35/36
M 12 8 38 35/36 27/28 37/38
L 12 8 38 35/36 27/28 37/38
XL 10 6 36 33/34 25/26 35/36

Bramy i klucze – kiedy kolejność ma znaczenie

Pomoce trwałe:

- 24 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań,

- 24 kartony z postaciami, bramami i kluczami,

- 48 mniejszych kartoników do zapisywania i planowania drogi krasnala,

- poradnik metodyczny – podzielony jest na 8 tematów

- zawiera około 40 scenariuszy prowadzenia zajęć,

- 8 multimedialnych ćwiczeń na tablice.

Pomoce jednorazowe dla 25-ciu uczniów:

• 25 kart postępów z naklejkami dla każdego ucznia,

• 25 certyfikatów zakończenia etapu krasnala,

• 8 zestawów po 25 kart pracy.

Specyficzne kody

Komentarze

Napisz swoją opinię

Bramy i klucze – kiedy kolejność ma znaczenie

W tym zestawie znalazły się zadania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania z góry ustalonych zadań do samodzielnego budowania sytuacji problemowych konstruowania gier i porównywania różnych rozwiązań tego samego zadania.

Napisz swoją opinię

  • Oceń nasz produkt

Zobacz polecane produkty