The Emotions Game. Gra językowa
The Emotions Game. Gra językowa
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
The Emotions Game: gra w sytuacje, emocje i reakcje - gra do nauki angielskiego z elementem zabawy psychologicznej wspomagająca umiejętność formułowania wypowiedzi w języku angielskim na poziomie A2 (Elementary) i B1 (Intermediate).
The Emotions Game jest grą językową stymulującą do spontanicznej wypowiedzi ustnej oraz ćwiczącą umiejętności w zakresie opisywania emocji i reakcji na różne sytuacje. To edukacyjno-towarzyska zabawa w konwencji Jak poczułbyś się? Co zrobiłbyś?, Co robię w sytuacji, gdy...?, która rozwiąże język, podsunie ciekawe i przydatne słówka i zachęci do ćwiczenia czasów gramatycznych.
Podstawowa forma rozgrywki: Gracz losuje kartę z sytuacją i dopasowuje do niej kartę z emocją bez pokazywania jej grupie, a zadaniem pozostałych zawodników jest odgadnięcie, jaką emocję wywołuje w graczu dana sytuacja. Prawidłowa odpowiedź premiowana jest punktem, a wygrywa osoba, który uzbiera najwięcej punktów. W innym wariancie rozgrywki gracz wykonuje rzut kostką z emocjami i do wylosowanej emocji dopasowuje kartę z reakcją formułując zdanie, za które pozostali zawodnicy przyznają punkty.
Cele językowe:
• ćwiczenie umiejętności opisywania zdarzeń, odczuć i zachowań,
• poznawanie nowego słownictwa,
• ćwiczenie czasów gramatycznych,
• ćwiczenie form komunikacji.
Gra znajduje zastosowanie:
- w trakcie zajęć w szkole: szkoła podstawowa w klasach od 4 do 8, szkoła ponadpodstawowa (liceum, technikum) w klasach od 1 do 3
- w szkołach językowych realizujących kursy języka angielskiego na poziomach A2 i B1,
- w warunkach domowych (zabawy z przyjaciółmi i rodziną, gry towarzyskie lub prywatne lekcje języka angielskiego).
Możliwość wykorzystania w edukacji zdalnej: Gra w uproszczonej formie może być stosowana w nauczaniu online poprzez użycie funkcji platform e-learningu umożliwiających przesyłanie obrazu w czasie rzeczywistym.
Instrukcje: obok instrukcji w języku angielskim do gry dołączono instrukcję w języku polskim zawierającą:
- wprowadzenie metodyczne dla nauczycieli i graczy,
- propozycje zabaw i ćwiczeń edukacyjnych.
Dodatkowa instrukcja w języku polskim to również udogodnienie dla osób nie znających języka obcego w stopniu wystarczającym do zapoznania się z oryginalną, anglojęzyczną wersją instrukcji, a także możliwość samodzielnego pokierowania zabawami językowo-edukacyjnymi z dziećmi lub rówieśnikami.
Zestaw zawiera:
-66 kart opisujących sytuacje,
-18 kart opisujących emocje,
-36 kart opisujących reakcje,
-3 karty wskazujące tryb zabawy,
-3 karty wskazujące czas gramatyczny,,
-6 kart typu Joker
-kostkę do gry z emocjami,
-60 żetonów,
-instrukcje w językach angielskim i polskim.