LaboLAB - Geografia - Zmieniająca się planeta Ziemia

(0 Review)

Gotowe wyposażenie do przeprowadzenia 22 lekcji opartych na angażujących uczniów doświadczeniach i projektach badawczych, uzupełnione o scenariusze zajęć oraz multimedialne i tradycyjne pomoce dydaktyczne.

Producent:
Learnetic  
5 440,00 zł
Brutto
Ilość:

Size Chart
x
Size Chart

Measuring Tips to Assure The Best Fit

  • Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
  • Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
  • To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
  • The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size

size guide visible to all products

UKUSAEUBUSTWaistHips
XS 8 4 34 31/32 23/24 33/34
S 10 6 36 33/34 25/26 35/36
M 12 8 38 35/36 27/28 37/38
L 12 8 38 35/36 27/28 37/38
XL 10 6 36 33/34 25/26 35/36

LaboLAB - Geografia - Zmieniająca się planeta Ziemia

Podczas pracy z modułem Zmieniająca się planeta Ziemia uczniowie poznają warstwy Ziemi i budują jej model. Tworzą także układ płyt litosfery i analizują mapy, aby wychwycić zależności między trzęsieniami ziemi, erupcjami wulkanów i położeniem płyt tektonicznych.

W tym module są omawiane erupcje wulkanów oraz proces formowania się skał na skutek stygnięcia lawy. Uczniowie badają dostępne w zestawie próbki skał i porównują ich rodzaje. Ponadto wykonują symulację cyklu skalnego, aby przekonać się, jak poszczególne typy skał mogą zmieniać się w zależności od warunków. Tworzą model przebiegu erozji, wietrzenia i osadzania się materiału skalnego. Zmieniając działanie różnych czynników, na przykład poprzez dodanie “roślinności”, przekonują się, w jaki sposób erozja wpływa na formy ukształtowania terenu. Uczniowie poznają znaczenie różnych typów map, porównują je i zyskują wiedzę o tym, co mówią nam one o formach ukształtowania terenu i położeniu akwenów. Uczniowie omawiają też tworzenie się warstw skalnych i powstawanie skamielin. Dowiadują się, że warstwy skalne zawierające skamieliny tworzą się w miarę upływu czasu, co umożliwia naukowcom określenie, kiedy poszczególne organizmy żyły na Ziemi.

Finalnie, w ramach tego modułu, uczniowie zastanawiają się, w jaki sposób zmiany na Ziemi wpływają na życie człowieka. Erozja gleby jest przedstawiona jako problem dla rolnictwa, a uczniom stawia się wyzwanie opracowania kilku modeli, które go rozwiążą. Testują oni swoje rozwiązania, analizują wyniki i przedstawiają klasie wyciągnięte z nich wnioski.

Finalnie, na podstawie swojej wiedzy na temat zmysłu wzroku u różnych zwierząt, uczniowie projektują model ulepszonego ludzkiego oka i oceniają swoją pracę.

Każdy moduł jest zestawem klasowym i/lub szkolnym, co oznacza, że zawiera kompletny zestaw elementów potrzebnych do wykonania doświadczeń w zespołach złożonych z wielu uczniów. Nie trzeba kupować kilku sztuk zestawów, by zorganizować wielokrotną, klasową pracę badawczą w wybranym temacie.

Elementy zestawu:

– przewodnik metodyczny dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej 1 szt.

– scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi 1 szt.

– drukowane materiały dla uczniów o zróżnicowanym poziomie 1 szt.

– dostęp do materiałów cyfrowych (atrakcyjne symulacje, ćwiczenia, testy, podręczniki multimedialne) dla uczniów i nauczycieli (licencja szkolna, bezterminowa) 1 szt.

– zestaw próbek 15 podstawowych rodzajów skał (magmowych, osadowych i metamorficznych), każde pudełko zawiera dodatkowo szkło powiększające 8 szt.

– 9 próbek gleb występujących na Ziemi 1 szt.

– nietoksyczny, profesjonalny gips przeznaczony do prac artystycznych (waga 1,8 kg) 1 szt.

– piasek drobnoziarnisty, biały (waga 1,3 kg) 3 szt.

– wiaderko z czerwoną gliną (waga 3,6 kg) 2 szt.

– pojemnik z nietoksyczną, zieloną ciastoliną (waga 1,3 kg) 2 szt.

– nóż z tworzywa sztucznego 32 szt.

– kulki przeźroczyste niebieskie 40 szt.

– mała mata absorpcyjna 16 szt.

– podkładka tekturowa 16 szt.

– wytrzymała, plastikowa łyżka 16 szt.

– gumowe korki 8 szt.

– samoprzylepna taśma rzepowa (część haczykowa, dł. 20 cm) 2 szt.

– samoprzylepna taśma rzepowa (część pętelkowa, dł. 20 cm) 2 szt.

– wykałaczki 750 szt.

– rolka folii aluminiowej 1 szt.

– łyżki 4 szt.

– woreczki foliowe „strunowe” (30×38 cm) 10 szt.

– miska plastikowa 1 szt.

– plastikowe kubki (poj. 260 ml) 8 szt.

– plastikowe kubki z małym otworem (poj. 260 ml) 8 szt.

– karbowany, plastikowy pojemnik (20x16x7 cm) 8 szt.

– pojemnik plastikowy (poj. 5,5 l) 8 szt.

– plansza dydaktyczna 70×100 cm, „Metoda badawcza” 1 szt.

– duża, wytrzymała skrzynia (tworzywo sztuczne, 50x60x30 cm) 2 szt.

Najważniejsze cechy LaboLAB:

  • Rozbudowany pakiet do przeprowadzania eksperymentów i projektów (przyrządy i przybory)
  • Scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami, doświadczeniami i projektami edukacyjnymi
  • Cyfrowe zasoby dla klas (symulacje, podręczniki multimedialne, ćwiczenia, testy) na tablice interaktywne i inne urządzenia multimedialne
  • Drukowane zestawy materiałów i podręczniki o zróżnicowanym poziomie dla uczniów
  • Przewodnik dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej

Specyficzne kody

Komentarze

Napisz swoją opinię

LaboLAB - Geografia - Zmieniająca się planeta Ziemia

Gotowe wyposażenie do przeprowadzenia 22 lekcji opartych na angażujących uczniów doświadczeniach i projektach badawczych, uzupełnione o scenariusze zajęć oraz multimedialne i tradycyjne pomoce dydaktyczne.

Napisz swoją opinię

  • Oceń nasz produkt

Zobacz polecane produkty