LaboLAB – Biologia – Struktury roślin i zwierząt
Gotowe wyposażenie do przeprowadzenia 21 lekcji opartych na angażujących uczniów doświadczeniach i projektach badawczych, uzupełnione o scenariusze zajęć oraz multimedialne i tradycyjne pomoce dydaktyczne.
Learnetic
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
LaboLAB – Biologia – Struktury roślin i zwierząt
Podczas pracy z modułem Struktury roślin i zwierząt uczniowie rewidują swoją dotychczasową wiedzę na temat organizmów oraz poznają budowę i zachowania roślin i zwierząt. Wyciągają wnioski na temat potrzeb, jakie muszą być spełnione, aby organizmy mogły rozmnażać się, rosnąć i przetrwać w swoim środowisku.
Dzięki realizacji kolejnych, zawartych w module, działań badawczych uczniowie poznają budowę konkretnych roślin i zwierząt. Identyfikują behawioralne i strukturalne adaptacje różnych organizmów i dyskutują o tym, w jaki sposób każda z nich wpływa na przetrwanie. Dyskusję tę wspiera dostępna dla uczniów sekcja kalmara i kwiatu. W ramach pracy z modułem omawia się również pięć zmysłów i bada ich znaczenie dla przetrwania zwierząt. Prowadzona przez nauczyciela sekcja mózgu owcy wprowadza pojęcie przetwarzania informacji. Ma to na celu uświadomienie uczniom, w jaki sposób zmysły wywołują działania pomagające zwierzętom przetrwać.
W module szczegółowo jest omawiany zmysł wzroku - uczniowie dowiadują się, jak działa oko i w jaki sposób widzimy obrazy. Dostępna sekcja krowiego oka pozwala na doświadczalne zapoznanie się z budową tego narządu. Uczniowie dyskutują o falach światła i o tym, dlaczego różne zwierzęta widzą kolory inaczej.
Finalnie, na podstawie swojej wiedzy na temat zmysłu wzroku u różnych zwierząt, uczniowie projektują model ulepszonego ludzkiego oka i oceniają swoją pracę.
Każdy moduł jest zestawem klasowym i/lub szkolnym, co oznacza, że zawiera kompletny zestaw elementów potrzebnych do wykonania doświadczeń w zespołach złożonych z wielu uczniów. Nie trzeba kupować kilku sztuk zestawów, by zorganizować wielokrotną, klasową pracę badawczą w wybranym temacie.
Elementy zestawu
– przewodnik metodyczny dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej 1 szt.
– scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi 1 szt.
– drukowane materiały dla uczniów o zróżnicowanym poziomie 1 szt.
– dostęp do materiałów cyfrowych (atrakcyjne symulacje, ćwiczenia, testy, podręczniki multimedialne) dla uczniów i nauczycieli (licencja szkolna, bezterminowa) 1 szt.
– mikroskop elektroniczny USB 25X200 z oprogramowaniem 1 szt.
– zestaw preparatów biologicznych 1 szt. w pudełku 1 szt.
– preparat: oko krowy 2 szt.
– preparat: mózg owcy 1 szt.
– preparat: kałamarnica (o dł. 30 cm) 10 szt.
– olejek goździkowy (poj. 7 ml) 1 szt.
– olejek miętowy (poj. 7 ml) 1 szt.
– nożyczki sekcyjne (niklowane) 8 szt.
– skalpel ze stali nierdzewnej (jednorazowy, niesterylny) 1 szt.
– plansza sekcyjna (budowa oka krowy) 1 szt.
– plansza sekcyjna (budowa kałamarnicy) 8 szt.
– okulary ochronne (duże) 1 szt.
– okulary ochronne, wentylowane 30 szt.
– grube rękawiczki nitrylowe, jednorazowe, niesterylne, bezpudrowe do celów laboratoryjnych 300 szt.
– diagnostyczna latarka lekarska 8 szt.
– latarka LED (z bateriami) 1 szt.
– niebieski barwnik spożywczy (poj. 30 ml) 1 szt.
– kleszczyki plastikowe (dł. 13 cm) 8 szt.
– lupy 32 szt.
– szklana, płaska , przeźroczysta podkładka 10 szt.
– nasiona czerwonej fasoli 120 szt.
– nasiona rzodkiewki 2 szt.
– zestaw fotografii struktur roślinnych i zwierzęcych 8 szt.
– 4-kolorowy zestaw masy Playfoam 1 szt.
– ręczniki papierowe (rolka) 1 szt.
– torebki papierowe 50 szt.
– waciki bawełniane (kulki) 300 szt.
– papier ścierny (arkusz 5×5 cm) 4 szt.
– tacki ze styropianu (17×23 cm) 24 szt.
– woreczki foliowe „strunowe” (30×38 cm) 20 szt.
– woreczki foliowe „strunowe” (5x 7,5 cm) 32 szt.
– woreczki foliowe „strunowe” (10x 15 cm) 32 szt.
– kubki plastikowe z pokrywkami (poj. 60 ml) 32 szt.
– przeźroczyste kubki plastikowe (poj. 750 ml) 10 szt.
– pojemnik z plastiku (poj. 3,7 l) 3 szt.
– drewniane spinacze (klamerki) 18 szt.
– plansza dydaktyczna 70×100 cm, „Komórki i tkanki” 1 szt.
– plansza dydaktyczna 70×100 cm, „Metoda badawcza” 1 szt.
– duża, wytrzymała skrzynia (tworzywo sztuczne, 50x60x30 cm) 2 szt.
Najważniejsze cechy LaboLAB:
- Rozbudowany pakiet do przeprowadzania eksperymentów i projektów (przyrządy i przybory)
- Scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami, doświadczeniami i projektami edukacyjnymi
- Cyfrowe zasoby dla klas (symulacje, podręczniki multimedialne, ćwiczenia, testy) na tablice interaktywne i inne urządzenia multimedialne
- Drukowane zestawy materiałów i podręczniki o zróżnicowanym poziomie dla uczniów
- Przewodnik dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej