Eduterapeutica ADHD
Eduterapeutica ADHD
Personalizowane wsparcie dla nauczycieli praktyków.
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Eduterapeutica ADHD
Eduterapeutica ADHD dla dzieci 6 do 10 lat
Nowoczesny zestaw z blisko 100 multimedialnymi ćwiczeniami wraz ze scenariuszami zajęć i kartami pracy. Personalizowane wsparcie dla nauczycieli praktyków, którzy w bieżącej pracy oraz w ramach zajęć specjalistycznych, podejścia indywidualnego lub grupowego ucznia z ADHD chcą skupić się na optymalizacji jego rozwoju. Proponowane zadania, aktywności i symulacje są stworzone w oparciu o aktualne trendy rozwojowe z uwzględnieniem potrzeb neurobiologicznych mózgu dzieci z zespołem nadruchliwości psychoruchowej z deficytami uwagi.
Ćwiczenia w atrakcyjnej formie multimedialnej skoncentrowane są w 5 obszarach stymulacyjnych:
MODUŁ 1 – HAMOWANIE REAKCJI – ćwiczenia i zadania uczące reakcji hamowania. Od technik zadaniowych do gier, które odraczają gratyfikację celu, z uwzględnieniem systemów żetonowych. Celem nadrzędnym jest uczenia dziecka czekania, odroczenia swojej reakcji zamiast reakcji na „tu i teraz”.
MODUŁ 2 – KONTROLA WŁASNYCH EMOCJI „PANOWANIE NAD SOBĄ” – zadania i gry związane z szeroko pojętą inteligencją emocjonalną. Zadania symulacyjne, bajki, sytuacje społeczne, komiksy społecznych wzmacniające kompetencje dziecka w obszarze identyfikowania emocji, ich funkcji, zachowań zastępczych, technik relaksacji oraz reakcji sytuacyjnych.
MODUŁ 3 – KONCENTRACJA UWAGI MIMO DZIAŁANIA DYSTRAKTORÓW – zadania, ćwiczenia i gry wzmacniające koncentrację uwagi z uwzględnieniem kontrolowanej dekoncentracji oraz przerzutności uwagi.
MODUŁ 4 – GOTOWOŚĆ DO POŚWIĘCEŃ NA RZECZ NADRZĘDNEGO CELU – zadania, gry, ćwiczenia do wykorzystania w pracy grupowej, indywidualnej lub z zespołem klasowym. Ich celem jest praca nad egocentryczną postawą dziecka z ADHD z uwzględnieniem takich postaw pożądanych jak empatia oraz identyfikowanie potrzeb innych. Ponadto zadania, które będą polegały na rezonowaniu neuronów lustrzanych odpowiedzialnych za postawy współpracy.
MODUŁ 5 – PAMIĘĆ OPERACYJNA (AKTYWOWANA „TU” I „TERAZ) – zadania, ćwiczenia i gry rozwijające pamięć roboczą (bezpośrednią) oraz pamięć słuchową i zadaniową. Celem tych zadań jest korelacja ćwiczeniowa w obszarze procesów poznawczych.
Ćwiczenia rozwijają w dzieciach z ADHD obszary deficytowe. Jednocześnie dają poczucie kompetencji w sferach, gdzie dziecko będzie miało silnie pożądaną sprawczość:
- uczą kontrolowanej dekoncentracji,
- dają narzędzia myśleniowe w sytuacjach emocjonalnych,
- wprowadzają elementy treningu zastępowania zachowań trudnych,
- wspierają procesy poznawcze bardzo istotne w procesie uczenia się.
Zestaw Eduterapeutica ADHD zawiera:
- pen-drive z ćwiczeniami multimedialnymi,
- karty pracy wydrukowane,
- poradnik ze scenariuszami zajęć dla nauczyciela,
- długopis Banach 3D z kartami pracy oraz materiałem do tworzenia modeli (3 kolory filamentu); długopis zmienia rysunki w przestrzenne obiekty. Dla dzieci z ADHD szczególnie pomocny ponieważ uczy cierpliwość oraz rozwija wyobraźnię przestrzenną,
- szkolenie on-line dla nauczycieli.