Matematyczny autobus
Matematyczny autobus
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Matematyczny autobus
Pozwól pasażerom wsiadać do autobusu lub wysiadać z niego, aby ćwiczyć umiejętności matematyczne. Ilu pasażerów jedzie autobusem?
Ucz się liczenia przez dodawanie i odejmowanie do 10.
1 .Umieść pasażerów w autobusie pojedynczo. Policz od 1 do 10 a następnie zabierz pasażerów z autobusu.
2. Zacznij od pustego autobusu. Rzuć dwie kości ( jedna kość wskazuje liczbę pasażerów druga kolor pasażerów ) -Umieść wskazaną liczbę i kolor pasażera.
3. Zacznij od pełnego autobusu. Rzuć kości ( jedna kość wskazuje liczbę pasażerów druga kolor pasażerów ) – Usuń wskazaną liczbę i kolor pasażerów.
4. Użyj kart przystanków autobusowych i postępuj zgodnie z instrukcjami. Ucz się rozwiązywać proste równania matematyczne .Na przykład w autobusie było 10 pasażerów, a na pierwszym przystanku wysiadło 2-ch , ilu zostało pasażerów w autobusie ? Czyli 10 – 2 = ?