

mTalent - Zaburzenia przetwarzania słuchowego
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Druga część programu Percepcja słuchowa w postaci zestawu interaktywnych ćwiczeń stymulujących wyższe funkcje słuchowe
- do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, ale także logopedycznych, rewalidacyjnych i innych, mających na celu stymulację wyższych funkcji słuchowych.
- ponad 500 ekranów interaktywnych, kart pracy, przewodnik metodycznego oraz zestaw materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
- dla terapeutów pedagogicznych, logopedów i nauczycieli zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie percepcji słuchowej, w tym wyższych funkcji słuchowych.
mTalent. Zaburzenia przetwarzania słuchowego:
- to bogaty zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój wyższych funkcji słuchowych, a także wspierających rozwój uwagi i pamięci opartej na analizatorze słuchowym,
- jest przeznaczony dla terapeutów, w tym dla logopedów, pedagogów i nauczycieli pracujących z uczniami w wieku wczesnoszkolnym z trudnościami w zakresie percepcji słuchowej, w tym wyższych funkcji słuchowych,
- jest uzupełnieniem pierwszej części programu mTalent Percepcja słuchowa, a także odrębnym programem służącym do stymulacji wyższych funkcji słuchowych.
W programie mTalent. Zaburzenia przetwarzania słuchowego uwzględniono działy takie jak:
1. Lokalizacja i lateralizacja źródła dźwięków
2. Identyfikacja i dyskryminacja dźwięków
3. Rozpoznawanie cech dźwięków
4. Czasowe aspekty słyszenia
5. Rozumienie mowy w obecności dystraktorów
6. Rozumienie mowy zniekształconej
7. Rozmaitości
8. Wyzwania słuchowe
mTalent. Zaburzenia przetwarzania słuchowego to kontynuacja popularnego programu z serii rozwijającego percepcję słuchową w postaci interaktywnych ćwiczeń i zasobów stymulujących wyższe funkcje słuchowe.
Zestawy ćwiczeń w programie zostały zaprojektowane tak aby odzwierciedlały kryteria zawarte w definicji ośrodkowego zaburzenia przetwarzania słuchowego (CAPD) stworzonej przez Amerykańskie Towarzystwo Mowy i Słuchu (ASHA, 1996).