![mTalent - Czytanie sylabami mTalent - Czytanie sylabami](https://diverti.pl/1688-large_default/mtalent-czytanie-sylabami.jpg)
![mTalent - Czytanie sylabami mTalent - Czytanie sylabami](https://diverti.pl/1688-home_default/mtalent-czytanie-sylabami.jpg)
Multimedialna pomoc i uatrakcyjnienie w nauce czytania, które doskonale wspiera proces zarówno skutecznej nauki czytania, jak i postępowania terapeutycznego w tym obszarze
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Do czego służy? Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, ale także logopedycznych, rewalidacyjnych i innych mających na celu kształtowanie i usprawnianie percepcji słuchowej.
Z czego się składa? Z ponad 600 ekranów interaktywnych oraz zestawu materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
Dla kogo? Dla terapeutów pedagogicznych, logopedów i nauczycieli zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie percepcji słuchowej.
- ponad 400 interaktywnych ćwiczeń do nauki czytania dla dzieci, opartych na zbiorze sylab otwartych,
- przemyślany zestaw zadań, które krok po kroku wprowadzają dziecko w umiejętność dekodowania,
- zadania przekazane w atrakcyjnej formie, dzięki czemu czytanie nie jest męczące, a kolejne etapy przechodzi się komfortowo i bez frustracji,
- możliwość indywidualizacji pracy z dzieckiem i dobrania zadań, które najbardziej odpowiadają potrzebom (możliwość swobodnego kreowania własnych zestawów ćwiczeń),
- możliwość wszechstronnego wykorzystania ćwiczeń – zarówno do pracy na tablecie i komputerze, jak i na tablicy interaktywnej,
- tradycyjne, kopiowalne karty pracy wspierające poszczególne etapy kształtowania umiejętności czytania u dzieci,
- podręcznik metodyczny i scenariusze zajęć.
Program Czytanie SY-LA-BA-MI jest przeznaczony do: samodzielnej pracy jak również z wybranym zestawem podręczników lub innych pomocy, na które zdecyduje się nauczyciel czy terapeuta, wykorzystania podczas zajęć dydaktycznych, dydaktyczno-wyrównawczych, logopedycznych, zajęciach terapii pedagogicznej, rewalidacyjnych, ale również w edukacji domowej i na innych obszarach mających na celu wykształcenie u dziecka umiejętności czytania.
UWAGA! program na 3 stanowiska online+ 6 offline