

Go Sense - Orientacja w przestrzeni
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
GOSense to nowa seria pomocy dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi (lub w klasach obejmujących takie dzieci) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z szeroko rozumianej grupy ryzyka dysleksji rozwojowej obejmującej dysleksję (tu w wąskim znaczeniu), dysgrafię, dysortografię oraz dyskalkulię a także z dziećmi z ADHD. Seria jest również dostosowana do potrzeb dzieci ze spektrum autyzmu, jednak dostosowanie to nie polega na specjalnym doborze i przeznaczeniu ćwiczeń, a jedynie na ich ergonomii i metodyce, która nie stawia barier i włącza autystycznych uczniów w proces edukacyjny oraz w funkcjonowanie grupy lub klasy.
Co znajduje się w opakowaniu?
instrukcja użytkowania A5 z numerem seryjnymi i karta rejestracyjną
plansza podłogowa 135 na 135 cm
6 kartonowych formatek po 4 cyfry lub znaki matematyczne na każdej
18 kartonowych formatek po 4 kształty na każdej – strzałki, koła, kwadraty, serca, gwiazdy w sześciu kolorach
12 kartonowych formatek z nacięciami i dziurkami – 6 okrągłych i 6 kwadratowych
W części cyfrowej:
50 ekranów interaktywnych ćwiczeń indywidualnych lub multimedialnych ćwiczeń klasowych
30 kart pracy współpracujących z elementami kartonowymi i ćwiczeniami multimedialnymi
W kolejnych aktualizacjach użytkownicy otrzymają dodatkowe materiały.
Licencja
Otwarta licencja dla całej placówki edukacyjnej
Przeznaczenie zestawu
Lateralizacja i orientacja w przestrzeni jest jednym z istotnych elementów życia codziennego, ale też jedną z umiejętności wymaganych do sprawnego czytania i pisania.
Zestaw obejmuje ćwiczenia multimedialne oraz wielkowymiarową planszę z elementami kartonowymi służące do rozpoznawania kierunków względem swojego ciała, względem elementów otoczenia (np. okno, drzwi) oraz względem innych osób i fabularnych postaci. Dzieci uczą się rozpoznawania tych samych kształtów niezależnie od ich położenia i odróżniania obiektów od ich lustrzanego odbicia.
W fabularnych ćwiczeniach i uczą się sterowania postaciami przy pomocy komend kierunkowych oraz poznają namiastkę układu współrzędnych. Rozwijają też pamięć stosunków przestrzennych oraz umiejętność opisywania relacji w przestrzeni.