

Go Sense - Koordynacja, motoryka i pisanie
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
GOSense to nowa seria pomocy dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi (lub w klasach obejmujących takie dzieci) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z szeroko rozumianej grupy ryzyka dysleksji rozwojowej obejmującej dysleksję (tu w wąskim znaczeniu), dysgrafię, dysortografię oraz dyskalkulię a także z dziećmi z ADHD. Seria jest również dostosowana do potrzeb dzieci ze spektrum autyzmu, jednak dostosowanie to nie polega na specjalnym doborze i przeznaczeniu ćwiczeń, a jedynie na ich ergonomii i metodyce, która nie stawia barier i włącza autystycznych uczniów w proces edukacyjny oraz w funkcjonowanie grupy lub klasy.
Co znajduje się w opakowaniu?
instrukcja użytkowania A5 z numerem seryjnymi i karta rejestracyjną
6 woreczków po 18 kamieni (3 woreczki czarnych i 3 woreczki białych)
6 woreczków po 3 kości do gry: jedna z kolorami dwie z kropkami-liczbami w każdym
9 aksamitnych woreczków do wypełniania i rzucania: 4 czarne, 4 białe, 1 czerwony
6 długich grubych sznurków w sześciu kolorach
6 wiązek cienkich krótkich sznureczków po 6 kolorów w każdej
25 pałeczek do ćwiczenia dłoni
6 kartonowych formatek z dużymi kołami – każde koło w innym kolorze
W części cyfrowej:
100 ekranów interaktywnych ćwiczeń indywidualnych lub multimedialnych ćwiczeń klasowych
150 kart pracy współpracujących z elementami kartonowymi i ćwiczeniami multimedialnymi
W kolejnych aktualizacjach użytkownicy otrzymają dodatkowe materiały.
Licencja
Otwarta licencja dla całej placówki edukacyjnej
Przeznaczenie zestawu
Dla dzieci z problemami w zakresie motoryki małej proponujemy stopniowe zmniejszanie skali ruchu od ruchów w wymiarze ciała przez początkowo proste, a potem bardziej skomplikowane linie i kształty w wymiarze kartki z zeszytu, aż do opanowania precyzyjnego ruchu w liniaturze.
W ćwiczeniach interaktywnych wykorzystano mechanizmy typowe dla gier, gdzie wykonanie ciągłego ruchu łączącego elementy gry na ekranie jest częścią dynamicznej fabuły. Dzięki temu dzieci starają się wykonać precyzyjne i płynne ruchy uczestnicząc w doskonałej zabawie.