

Go Sense - Koncentracja i samokontrola
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
GOSense to nowa seria pomocy dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi (lub w klasach obejmujących takie dzieci) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z szeroko rozumianej grupy ryzyka dysleksji rozwojowej obejmującej dysleksję (tu w wąskim znaczeniu), dysgrafię, dysortografię oraz dyskalkulię a także z dziećmi z ADHD. Seria jest również dostosowana do potrzeb dzieci ze spektrum autyzmu, jednak dostosowanie to nie polega na specjalnym doborze i przeznaczeniu ćwiczeń, a jedynie na ich ergonomii i metodyce, która nie stawia barier i włącza autystycznych uczniów w proces edukacyjny oraz w funkcjonowanie grupy lub klasy.
Co znajduje się w opakowaniu?
instrukcja użytkowania A5 z numerem seryjnymi i karta rejestracyjną
6 woreczków po 18 kamieni (3 woreczki czarnych i 3 woreczki białych)
1 plansza stołowa 70 na 70 cm
6 kompletów naklejek do przyklejenia na małych kartonikach-twarzach
1 komplet naklejek do przyklejenia na dużych kartonikach-twarzach
18 kartonowych formatek po 4 okręgi-twarze
6 kartonowych formatek z dużymi kręgami-twarzami
W części cyfrowej:
150 ekranów interaktywnych ćwiczeń indywidualnych lub multimedialnych ćwiczeń klasowych
50 kart pracy współpracujących z elementami kartonowymi i ćwiczeniami multimedialnymi
W kolejnych aktualizacjach użytkownicy otrzymają dodatkowe materiały.
Licencja
Otwarta licencja dla całej placówki edukacyjnej
Przeznaczenie zestawu
Trudności z koncentracją uwagi oraz samokontrolą są częstym problemem dzieci dyslektycznych, dzieci z ADHD i w spektrum autyzmu.
Ćwiczenia multimedialne oraz gry i zabawy planszowe oraz wielkowymiarowe rozwijają koncentrację i samokontrolę w aktywności ruchowej, traktując kontrolowany bezruch jako przerywnik dłuższych sekwencji zabawy. Fabuły gier multimedialnych oraz zespołowych zabaw stanowią doskonały bodziec do ćwiczenia i obejmują takie aspekty uwagi jak:
- utrzymanie uwagi w stanie gotowości,
- wyodrębnianie bodźców z pola percepcji,
- tłumienie niepożądanych bodźców,
- analizę bodźca,
- umiejętność przenoszenia uwagi,
- podzielność uwagi.
Ćwiczenia obejmują sytuacje problemowe, odnoszące się tak do zróżnicowanych bodźców w polu uwagi dziecka, jak również do stanu emocjonalnego i świadomości tego stanu u dziecka. Wielowymiarowa analiza czynników percepcyjnych i emocjonalnych, pozwala osiągać dzieciom wyższy poziom samokontroli i uważności.