


UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
ZAWARTOŚĆ:
- 2 scenariusze gry (28,5 x 20 cm).
- 8 korkowych kul (3 cm średnicy)
- 12 przeszkód dostosowanych do scenariuszy
ZALECANY WIEK GRACZY: Od 3 do 8 roku życia.
CELE NAUCZANIA:
- Trening intensywności, siły i kierunku dmuchania w celu wypracowania prawidłowych wzorców oddychania.
- Wzmocnienie napięcia mięśni narządów mowy, aby poprawić i zapobiec niedokładnej wymowie wyrazów.
Scenariusze i przeszkody: Istnieją 2 różne scenariusze (przód i tył):
- Dżungla. Przeszkodami są kameleon, papuga i maska Azteków.
- Plaża. Przeszkodami są rekin, palma i pochodnia. W grę można grać z przeszkodami lub bez nich. Przeszkody pełnią dwie funkcje: po pierwsze ożywiają one grę, utrudniając kuli wejście przez drzwi, gdy kule wpadają na nie, a po drugie mogą pomóc graczowi, zatrzymując kulę, gdy wpadnie ona na przeszkodę w połowie drogi, co pozwala graczowi nabrać więcej powietrza, aby ukończyć trasę.