








UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Pakiet Nauka Pisania łączy fantastyczną zabawę z nauką, a dzieci jeszcze szybciej opanują umiejętność pisania. Gry zostały zaprojektowane specjalnie tak, aby jednocześnie wspomagać rozwój motoryki małej (tj. odpowiedniego wykształcenia sprawności dłoni) i koordynacji wzrokowo-ruchowej (czyli współpracy ręka-oko). Dzięki interaktywnym pisakom dzieci uczą się pisać, kolorować obrazki, dopasowywać odpowiednie elementy oraz wskazywać konkretne słowa. Pakiet używany jest zarówno w ostatnich grupach przedszkolnych oraz w pierwszych klasach szkoły podstawowej.
1. Szukanie figur- na planszy pojawiają się różne figury geometryczne oraz wy- brany wzór. Zadaniem dziecka jest wskazanie wszystkich wzorcowych elementów przed upływem czasu.
2. Rysowanie- ekran podzielony jest na dwie części. Z lewej strony wyświetlony jest obrazek, który jest szablonem. Celem gry jest przerysowanie ilustracji.
3. Łączenie kropek- Gra polega na połączeniu ponumerowanych kropek. W rezultacie zobaczymy gotowy obrazek.
4. Kolorowanki- Cel gry to pokolorowanie obrazka po prawej stronie według szablonu, który znajduje się po lewej stronie ekranu.
5. Gwiazdki na niebie- Na planszy pojawia się rozgwieżdżone niebo oraz duża gwiazdka w jednym kolorze. Celem gry jest odnalezienie gwiazdek o tym samym kolorze i przeciągnięcie ich do dużej gwiazdki.
6. Łączenie w pary-Na planszy znajdują się różnokolorowe kulki. Celem gry jest dopasowanie w pary tych samych elementów przed upływem czasu.
7. Memory- Na ekranie wyświetlone są zakryte karty. Dziecko odwraca dwie z nich i jeżeli są takie same to łączy je w parę. Celem gry jest odkrycie wszystkich
możliwych par.
8. Literkowe klocki- Na planszy pojawia się sztaluga z obrazkiem. Celem gry jest ułożenie wyrazu, opisującego dany przedmiot z ilustracji za pomocą porozrzucanych klocków.
9. Ukryte literki- Na planszy wyświetlone są kontury danego wyrazu oraz rozsypane literki. Gra polega na rozpoznawaniu kształtów li- ter oraz dopasowaniu ich
w odpowiedniej kolejności.
10. Polowanie na alfabet- Na planszy pojawia się rozsypany alfabet oraz pisana, wielka litera. Zadaniem dziecka jest odszukanie wszystkich małych liter, które pasują do wyświetlanej litery przed upływem czasu.
11. Tor samochodowy- Na planszy widoczny jest tor samochodowy. Gra polega na zapamiętaniu jadącego samochodu oraz odtworzeniu jego trasy za pomocą interaktywnego pisaka.
12. Nad rzeczką- Na ekranie wyświetla się rzeka, w której płyną różne przeszkody. Po jednej stronie znajdują się malutkie kaczuszki, a po drugiej ich mama.
Gra polega na przeprowadzeniu wszystkich małych kaczek przez wodę tak, aby bezpiecznie dotarły na drugi brzeg rzeki.
13. Ruchome tarcze- Na ekranie wyświetla się rzeka, w której płyną różne przeszkody. Po jednej stronie znajdują się malutkie kaczuszki, a po drugiej ich mama.
Gra polega na przeprowadzeniu wszystkich małych kaczek przez wodę tak, aby bezpiecznie dotarły na drugi brzeg rzeki.
14. Błyszczące gwiazdki- Na ekranie wyświetla się gwieździste niebo. Celem gry jest za- znaczenie wszystkich gwiazdek, aby niebo w pełni rozbłysło.
Wygrywa osoba, która uzyska lepszy wynik przed upływem czasu.
15. Malowanie obrazu- Gra polega na malowaniu obrazka według wzoru, który znajduje się po lewej stronie planszy
16. Zakręcone ścieżki- Na ekranie pojawiają się cztery, zakręcone ścieżki o różnych kolorach. Zadaniem dziecka jest przejście całej ścieżki, zaczynając od miejsca startu, kończąc na mecie
17. Szkolna tablica- Na ekranie znajduje się szkolna tablica zapisana wyrazami. Po prawej stronie wyświetla się jedna litera z alfabetu. Zadaniem dziecka jest odszukanie i zaznaczenie wszystkich wyrazów, które rozpoczynają się na wskazaną literkę.
18. Łakome pająki- Na planszy znajdują się soczyste owoce, których musimy pilnować przed łakomymi pająkami. Wygrywa osoba, która ocali najwięcej owoców.
19. Układanki słów- Na planszy pojawiają się szare pola. Cel gry to ułożenie w odpowiedniej kolejności klocków z literkami, tak aby powstał dany wyraz.
20. Blok rysunkowy- Na ekranie wyświetla się blok rysunkowy, na którym dzieci mogą ćwiczyć pisanie czy rysowanie.