Rewalidacja i Terapia (25 gier) RT
Dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, z zburzeniami procesów uczenia się w tym z dysleksją, mających problemy w edukacji szkolnej z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej, dla uczniów z problemami w procesie komunikacji, dla poprawy percepcji.
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Pakiet Rewalidacja i Terapia jest zestawem interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie za- burzonych funkcji i rozwój percepcji. Jednocześnie wspomaga koncentrację uwagi opartą na analizatorze wzrokowo-kinestetycznym. Stanowi niezastąpioną pomoc merytoryczną, gdyż jest opracowany w oparciu o badania naukowe, wiedzę oraz własne doświadczenia z pracy terapeutycznej z dziećmi przejawiającymi deficyty rozwojowe. W znacznym stopniu ułatwia pracę nauczycielowi uatrakcyjniając prowadzone zajęcia poprzez min. wzbudzanie ciekawości, bazowanie na zasobach dziecka oraz stopniowe przechodzenie do wyższego poziomu.
PAKIET REWALIDACJA I TERAPIA SKŁADA SIĘ Z 5 DZIAŁÓW:
1. FUNKCJE WZROKOWE
2. PERCEPCJA SŁUCHOWA
3. ORIENTACJA PRZESTRZENNA I SPOSTRZEGAWCZOŚĆ
4. KLASYFIKOWANIE I GRUPOWANIE
5. DOSKONALENIE CZYTANIA
Pakier ten umożliwia pracę indywidualną oraz w małej grupie, usprawnia poruszanie się w sferze najbliższego rozwoju, przyczynia się do gradacji trudności, czyli przechodzenie od zadań łatwiejszych do zadań trudniejszych, dostosowuje czas trwania ćwiczenia do wydajności podopiecznego, indywidualizuje tempo pracy mobilizuje dziecko.