Gra domino, część 3 i 4
Część 3 - wyrazy 2x3
Część 4 - wyrazy 3x2
Measuring Tips to Assure The Best Fit
- Measure your back size â?? wrap the measuring tape snugly around your ribcage, just under your bust line 1, keeping it horizontal. This will give you your band size.
- Then measure around the fullest part of your bust 2 , again keeping the tape horizontal.
- To determine the size of pants, measure the girth of the waist 3 and hips 4
- The following charts will help you match the designerâ??s size scheme for this product (indicated in the dropdown) to your usual size
size guide visible to all products
UK | USA | EU | BUST | Waist | Hips | |
---|---|---|---|---|---|---|
XS | 8 | 4 | 34 | 31/32 | 23/24 | 33/34 |
S | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
M | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
L | 12 | 8 | 38 | 35/36 | 27/28 | 37/38 |
XL | 10 | 6 | 36 | 33/34 | 25/26 | 35/36 |
Gra domino, część 3 i 4
Zasada gry w domino jest znana od dawna. Obecnie występuje wiele jego odmian. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu środowiska terapeutów, nauczycieli i rodziców stworzono serię domin dwusylabowych pt. “Znam sylaby”.Seria domin wspomaga rozwój funkcji poprawnej wymowy, ćwiczy spostrzegawczość wzrokową oraz doskonali analizę i syntezę słuchową wyrazów. Domino przeznaczone jest również do wspomagania początkowej nauki czytania.
Wyrazy w dominie to rzeczowniki w mianowniku liczby pojedynczej lub mnogiej.
Domina można wykorzystać w gabinetach logopedycznych, w zajęciach pozalekcyjnych, w przedszkolu czy w domu. Są doskonałym urozmaiceniem zarówno zajęć indywidualnych jak i grupowych.
Zasady gry
W grze mogą brać udział dwie, trzy lub cztery osoby. Kartoniki domina należy rozdać wszystkim graczom i ułożyć sylabami do dołu. Następnie jeden z graczy wybiera dowolny kartonik i układa na środku stołu. Kolejni gracze, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, wyciągają po jednym kartoniku. Jeżeli wybrana sylaba tworzy z ułożoną na stole wyraz gracz dokłada ją do ułożonego „węża”. Jeżeli sylaby nie pasują do żadnego końca „węża”, gracz zabiera kartonik.
W przypadku, gdy wszystkie kartoniki zostały odkryte, a gracze jeszcze je posiadają, następuje odjęcie kartoników z dowolnego końca „węża” aby dopasować pozostałe sylaby, które jeszcze znajdują się u graczy.
Wygrywa osoba, która pierwsza wyłoży na środek wszystkie posiadane obrazki.